CustomerID
Idriftsættelse af ny direkte operatør
OCH i tal
Aftaleforhold
Drift
OCH's forhold til Athena
Styring af testnet
Varsling ved statusændring
Afkobling fra OCH systemet
Opdatering af OCH 2 systemet
Tildeling af servicevindue
Nyheder
OCH online
Opdatering af OCH 2 systemet

Som følge af behov for afklaring af en række praktiske forhold, har telebranchen anmodet OCH om en opdatering af OCH 2 systemet.

I det følgende redegøres kort for de væsentligste ændringer, som blev foretaget i denne forbindelse (se endvidere kontraktgrundlaget under "aftaleforhold"):



  • Funktionalitet for benyttelse af OCH on-line systemet er indarbejdet som nyt bilag
  • Suspensionsadgang er indarbejdet i §5, således at en enkelt operatørs problemer ikke notorisk skal medføre problemer for andre kunder  
  • Der er tilføjet en bestemmelse, som begrænser batch-kørsler i §8
  • Der er indarbejdet en udvidet informationspligt fra kundeside til OCH i §9 for at sikre en hurtig og effektiv dialog, herunder dialog om servicevinduer hos kunderne
  • Der er kommet yderligere mulighed for at bestille databasedumps i bilag 1
  • Det eksisterende bilag 3 er udgået 


Aftalegrundlaget trådte i kraft med 3 måneders varsel, jf. §11, og var gældende fra 1. november 2003.